Wednesday, 8 May 2013

SHAWL TRIBAL : 3rd BATCH

TRIBAL! TRIBAL! TRIBAL! Corak baru lagi =)

RM 20 each (Free postage)

Code: T013

Code: T014

 Code: T015
BOOKED

Code: T016
SOLD OUT 

20 comments:

  1. Trend ini dah sekarang kakak tengok. Anak-anak kakak pun sibuk membeli yg macam ini juga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah kak. Tgh trend tudung corak tribal skrg. Kakak belillah utk anak2 kakak. Mesti diorang suka =)

      Delete
  2. Tak pernah ada koleksi Tribal lagi.. Memang dalam perancangn nak beli :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jomlah tambah dlm koleksi myra =)
      Sekarang tgh promosi free postage. Shawl ni dari material soft cotton, tak licin, senang diiron. If lilit2 pun, masih labuh menutup dada

      Delete
  3. Replies
    1. Tq eida =)
      jemputlah beli satu.tmbah dlm koleksi..

      Delete
  4. cantik2 tribal ni kan , trend skrg . sy pun suka pakai..sejuk n senang bentuk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah. Corak2 tribal ni mmg tgh jd trend skrg. Colourful. Boleh pakai dgn byk wrna baju. Jimat =)

      Delete
  5. nadia pon suka triballlllllll :)))

    ReplyDelete
  6. hye HV thanks singgah my blog..shawl tribal memang trend untuk tahun nie..suke sangatt!!
    lepas nie memang akma selalu terjah kesini la tengok koleksi2 yang baru..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai akma.. tq juga sudi visit blog HV. InsyaAllah, HV akan selalu update stock. Incoming stock next week..tnggu ye =)

      Delete
  7. x jual 2dong akel bidg 50 dan 60 ka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blum lg stakat ni sis. InsyaAllah nnti if HV ade stock tudung tu, HV bagitau sis ye.. =)

      Delete
  8. kalau ni,ade disc. lg x? ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. If beli 3 helai ke atas, insyaAllah HV boleh bg discount =)

      Delete
    2. owh..ok2..bole2..
      nti yaya email.. =)

      Delete
  9. CANTIKLA SHAWL TRIBAL..NICE

    follow sini..ke 129..jemput singgah ke blog Yumida http://umikasum.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. datang follow sambil tengok-2 shawl.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq farra.. if ade yg berkenan, bolehla beli. HV bg special price =)

      Delete